19 Nisan 2014 Cumartesi

penceremin perdesini havalandıran rüzgarr

ne güzel şarkıdır Leman Sam ne güzel söylemiştir...

bugün o kadar rüzgar vardı ki 3. katta oturuyorum bina eski kesin dedim bizi uçuracak neyse ki tek sıkıntısı elektrik kesintisi oldu çok şükür...
elektrik kesildi hayat felç zaten mahrumiyettetim elimden internetimi ve yeni kavuştuğum makinemi de aldı :(
uzun lafın kısası büyük kızım belinayıma baykumaş dan sipariş ettiğim jarse kumaştan elbise dikmeye karar verdim kumaş sıkıntısı olunca hiç bir zerresini ziyan etmek istemiyorumm velhasıl kumaşım yetmedi ve elbiseden kısa tunikten uzunca bir modelim oldu ...
yakası konusunda kararsız kaldım lastikle çevreledim ama içime sinmedi kolları henüz dikilmedi teğel attım sadece siz işin ustaları bana fikir verir misiniz yaka nasıl olabilirr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder