5 Mayıs 2014 Pazartesi

1-2-3 denemeee

Başlığa bakınca ne diyor bu prenses annesi diyebilirsiniz
bir işin acemisi olmak o kadar zor ki
bir şeyi dikmeden araştırıyorum bakıyorum bir gün düşünüyorum en sonunda yapmak istediğim ile yaptığım şey arasında dağlar kadar fark oluyor..
ben de kendime senenin trendi çiçekli pantolonlardan dikmek istiyorum lakin kumaşı o kadar beğendim ki heba edersem çok üzülürüm bir baksanıza insanın aşık olası geliyor..
tam yaz bahar rengi..
bende en sonunda deneme yapmaya karar verdim dün minişler uyuyunca kalıbımı çıkardım bugünde miniş uyudukça diktim alakasız bir kumaştan tabi kemere falan kumaş yetmedi ama pantalonu yapmak için cesaretim geldi..
ustalarım bir bakın bakalım kumaşa yazık olacak mı :))




 
üzerimde göstermek isterdim lakin kumaş yetmediği için boyu çok komik oldu...
bir gün bu dikiş işini kusursuz yapıcam inşallah burda dergisinin kalıplarını ilk gördüğümde üç bilinmeyenli denklem gibi gelmişti şu an diyorum bir gün bunu mu çözmek için uğraştın
umarım bir gün bu diktiklerime bakıp gülerimm
gülerim di mi ??
(:
muhabbetle
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder