11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü ve Utanç

bana en sevmediğin huyun ne diye sorsanız tez canlılığım derimm
sabah uyandık baktım sağa sola hediye arandım :) bir şey yok eşime tripler başladı tabi söyleniyorum, küsüyorum kapıları çarpıyorum falan eşimde sakin oralı olmuyor daha delleniyorum ...
ben koridorda sigara içeceğim dedi kapıdan çıktı sonra elleri dolu dolu geldi o kadar utandım ki sevineyim mi ağlayayım mı nasıl tepki vereyim bilemedim..

 
hediyelerimi çok beğendim keşke biraz sabretseydim :( ama 6 sene oldu artık birbirimizi çok iyi tanıyoruz..
 
Küçümen Nil'im uyudukça ablamız Belinay'ıma etek diktim..
kumaşmanya sitesinde görüp çok beğendiğim kumaşı handan hanım incelik yaparak gönderdiğinden bahsetmiştim.. daha önce burada diktiğim etekten istedi ve biraz revize ederek tekrar aynısından diktim yarın kreşte giyer artık süslü böceğim benimm
Kızım en çok anne sen çok iyi bir aşçı ve dikiş dikicisin diyor beni çok mutlu ediyor..
 



 
Bütün annelerin bu özel günü kutlu ve mutlu olsun...
 
Görüşmek ümidiyle hoşçakalın esenkalım
Muhabbetlee
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder