7 Mayıs 2014 Çarşamba

Anneler Günü

Bu sene kızım, anneler gününün ilk defa farkına vardı. Artık büyüdü tabi kardeş sahibi, kreşe giden bir abla oldu.. Bugün okuldan davetiyem ile birlikte geldi cuma günü okulda program varmış biz anneleri davet ediyorlarmışş
 
Ben de düşündüm bu özel güne özel bir kıyafet olmalı hemen kendime bluz diktim tabi en basitinden :))
 


 
yavaş yavaş dikişe ısınmaya başladım artık.. ilk günler kadar çok zorlanmıyorum..
 
Küçük kızım Nil'e  de  uzun yolculuklarda araba koltuğunda yorulunca uzanması için minder ve küçük yastık diktim arabamıza koydum.. çok cici oldu :))


 
Ahşap boyama yaptığım aynalarım lavaboya göre çok şık oldu ama heves etmiştim işte ... ama hiç bir hobiyi dikiş kadar sevmedimm onu da itiraf etmeliyim..
 



 
 
sevgiyle kalın..
Muhabbetle....


 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder