3 Mayıs 2014 Cumartesi

biraz yemek biraz dikiş..

hafta sonu demek benim için enfes kahvaltı demek herkes sabah evde ve en sevdiğim öğün kahvaltı bıkmadan usanmadan her öğün yerim sanırım..
bi de bu sıralar fena halde omlet denemelerim var bazısı ev hanesi tarafından yoğun istek alırken bazısı da olmasa da olurmuş denebiliyor :)
bugün kü omletimin içinde tek ben yokum sanırım...
maydanoz, sucuk, mantar, peynir, yumurta, un, baharatlar... lezzeti çok beğenildi
ikincisi tam bir kalori bombası olsa da ev halkı kapıştı neredeyse ve huzurlarınızda kaşar pane...

kaşar peynirinin yumurta ve galeta ununa bulanmış hali enfess
neden güzel olan her şey kilo aldırıcı anlamış değilim ....
 
bu sıralarda dikme aşkıyla yanıp tutuşsam da küçük kızımın 4. ay karma aşısı bütün uyku düzenimizi mahvetmiş olduğundan ancak bloger arkadaşlarımı takip edebiliyorum o da beşik sallarken :)
ablamıza balon etek biçtim teğellendi umarım yakın zamanda bitirebilirim..

 
aynı kumaştan kloş etek dikmiştim... çok severek giyiyor kumaşa bayıldığından balon eteğini de illaki bu kumaştan istedi umarım bitirebilirim yakın zamanda...

artık eteklerimize uygun toka da yapıyoruz bu da mini kurdeleli saç bandı olacak  :) ah mini başımıza ne dertler açıyorsun :))
 
birde dikmeyi istediğim eteği paylaşarak yazıma son vermek istiyorum mutlu ve huzurlu kalın.

 
eteğe bayıldım anne-kız kombin düşünüyorum inşallah...
muhabbetle..
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder