14 Mayıs 2014 Çarşamba

Gün Kömürden Daha Kara...

Kötü haberler duymaya dayanamadığım için baya uzun zamandır haber izlemem, kötü haber okumam...
Kimi kandırıyorum tabi ki kendimi...
 

Artık doğuda asker polis şehit haberi, kız-erkek çocukların kaçırılması tecavüzü vs. , iş güvenliğinden sebeb insan hayatının çok ucuza gittiği, bir avuç kodamanın gücüne güç kattığı liste uzar gider...
artık bunlara sonrasında protesto! eden yüzü puşili gençlerime, acunun türk gelenek ve göreneklerine karşı koyan saçma yarışmalarına, sürekli batı özentiliğine, cennet vatanımda yabancıların istila etmesine, hepsi hepsi artık tahammül edemiyorum...
 
Gezi eylemlerinde duran adamlar vardı hatırlarsanız sessizdiler ama seslerini en çok onlar duyurdular.
 
Her olay sonrası yapılan- (yıkılan-yakılan) protestolar maksadını aşıyor.Somada canlar yanıyor, yürekler dağlanıyor Ankara kızılay meydanı yanıyor bu mudur destek!!! Devlet büyükleri gerçekten çok anlayışlı ben olsaydım sonuçları daha elim olurdu. Yazıktır günahtır bu cennet vatan kolay kazanılmadı sahip çıkalım, kıymetini bilelim komşularımızın çektiği sıkıntılar acılar da malum...
 
Bu benim bam telim sabaha kadar sayfalarca yazabilirim sanırım.
Sonuç olarak bugün çok üzgünüm Soma daki bekleyiş yakınların feryadı yüregimi dağladı hep kendimi onların yerine koydum içim acıdı...
 
Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun...
 
 
bugün hafta sonu giymek için baykumaş dan satın aldığım yumuşacık bebek teni gibi kelebekli kumaşımdan tunik yapmaktı niyetim ama elim hiç bir şeye varmadı..


 
kumaşım bir harika...
 
 
kendinize çok iyi bakın
sevdiklerinizin kıymetini bilin
hoşçakalın
muhabbetle...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder