10 Mayıs 2014 Cumartesi

O Türkan yok mu o Türkan :))

başlığa bakıp aldanmayın Demet'in şarkısından bahsetmiyorum..
bu bloğun sahibesi Türkan hanımdan bahsediyorum :))
bütün blogerleri merak ve heyecanla takip ediyorum ancak Türkan hanım ayrı benim için
tarzı ve diktiklerini çok beğeniyorum..
Diktiği kimono beni dik beni dik diye bağırıyordu velhasıl diktim de ama aşırı kilolu hissettim kendimi bol olduğu için haliyle hem güzel dikiş yapıp hem formda olmak gerekmiş :((

bende kimonoyu kırpa kırpa resimde görüldüğü hale getirdimm :))





 
bunu bitirdikten sonra handan hanımın gönderdiği bu  minnacık kumaşı :))




küçük kızıma şortcuk yapayım dedim
neymiş boş duranı kimse sevmezmişş
 
hemen bitirip eklemek istedim resmini..
 
 
türkan hanıma sevgilerimi sunuyorumm
bir gün belki bulunduğu ile tayin olur tanışma imkanı bulurum. güzel güzel kumaşlara bende kavuşurum ;))
esen kalın
muhabbetle
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder